happy new year

Välkommen 2014
som ni vet så är det 2014 nu. men om en vecka så fyller jag 12 år nice. alltså då 8.1 fyller jag
och jag har börjat jobba på mk-loppis om någon vet vart den ligger så gå dit
jeee
så såg jag ut för några år sedan
så hoppades att ni hade ett kiva ny år 
för jag hade tråkigt
FRÅGOR:
1. vad gjorde ni/du på ny året?
2. varför är raketerna så högljudda?
 
snälla kommentera så vet jag vad ni tycker
P.S: behöver inte svara alltid på frågorna om man int appsålut vill man kan ju skika åt mig några frågor istället
H: oliwia 11år snart 12

Kommentarer
Postat av: Diana - 2barns mamma från Finland

Vet att du hade tråkigt, det blev tyvärr så..
Men, det kan bli bara bättre :)
Kram älskade dotter <3

2014-01-02 @ 08:40:35
URL: http://finlandssvenska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0